Аудио социалната мрежа Clubhouse ще предложи възможност за записване и повторно слушане на разговори, както и за сваляне на 30-секундни записи, които да се споделят в социални мрежи или други уебсайтове, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.
Освен това приложението ще заложи на подобрена функция за търсене, за да помогне на хората да намират аудио стаи с разговори на живо или предстоящи такива, както и да откриват потребители или клубове, ориентирани към конкретни интереси, допълва компанията.
Новите функции целят да помогнат на създателите на съдържание в Clubhouse да увеличат аудиторията си в момент, в който по-големите технологични конкуренти като Facebook и Twitter също пускат свои аудио функции.
„В момента за създателите е твърде трудно да се разрастват“, твърди Пол Дейвидсън, съосновател и главен изпълнителен директор на Clubhouse. “Всеки път, когато помогнете да се създаде някакъв страхотен момент или има добър цитат, можете да го споделите навсякъде заедно с линк, който казва на хората къде да отидат, за да се присъединят към този клуб“.
Възможността за записване и повторно слушане на разговори ще бъде тествана и предложена на определени създатели на съдържание в следващите седмици, обяви Clubhouse. Пускането на опцията за споделяне на откъси е започнала вчера.
Clubhouse стана особено популярна услуга по време на пандемията, когато затворените у дома потребители започнаха да търсят алтернативни начини за социализиране от дистанция. Социалната мрежа, в началото достъпна само с покани, първоначално беше достъпна само за потребители на iOS, но по-късно компанията заложи и на Android версия, за да разшири обхвата си и да привлече повече хора.
Виждайки успеха на аудио формата, големите социални мрежи също решиха да заложат на него, като включат различни предложения в собствените си платформи.
Въпреки популярността на услугата, остават редица нерешени въпроси, които ще занимават регулаторите в следващите години, като как може да се модерира съдържанието при разговори на живо.