Facebook обяви, че ще започне да тества реклами, които ще се появяват във виртуалната реалност, показвана от очилата Oculus на компанията, пише CNBC.
През май технологичният гигант заяви, че ще започне да предлага реклами в мобилното приложение на Oculus, но новото ѝ решение представлява първият път, в който социалната мрежа разкрива, че ще показва реклами в очилата си за виртуална реалност.
Рекламите първо ще се виждат в играта Blaston на Resolution Games. По думите на Facebook реклами ще бъдат включени в две други приложения за Oculus в следващите седмици.
Рекламите в очилата Oculus ще са значителна стъпка за Facebook, която генерира над 97% от общите си приходи от реклами. В момента тези реклами се показват предимно на потребителите на компанията в социалните мрежи Facebook и Instagram.
Освен това Facebook заяви, че рекламите ще предложат нови начини, по които софтуерните разработчици могат да генерират приходи.
Рекламите ще следват рекламните принципи на компанията и ще дават на потребителите същия контрол, който имат и във Facebook. Той включва възможността за скриване на определени реклами или тези от конкретни рекламодатели. Освен това потребителите ще могат да избират „Защо виждам тази реклама?“, за да научат повече за това защо именно тези реклами се показват на тях.
Facebook допълни, че рекламите няма да са базирани на никакви данни, които се съхраняват в очилата на потребителите.


Звезди от световната джаз сцена пристигат във Варна за „Джаз Фиеста“
Рекорден брой деца се включиха в коледните турнири във Варна
Само за два месеца - 65 магазина са завишили цените необосновано преди еврото
Турски F-16 свалиха дрон "извън контрол" над Черно море
24% повече приходи са регистрирали хотели във Варна в сравнение с миналата година
Недостигът на чипове ще ограничи производството на смартфони през 2026 г.
Хедър Конли: Има реален напредък в преговорите в Берлин
Венецуелският петрол, съхраняван в морето, защитава Китай при натиска на САЩ
Тръмп: Краят на войната е по-близо от всякога
Готови ли са САЩ за още натиск над Русия
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Електрическият кросоувър на Bentley ще повтаря Porsche Cayenne
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
КС ще се произнесе за достъпа на антимонополната комисия до трафични данни
Сачева, ГЕРБ-СДС: Решени сме да влезем в еврозоната с приет бюджет
В Полша задържаха студент, планирал атака на коледен базар
Милиардер дари 99 999 долара на героя от плажа Ахмед