Facebook създава начини компаниите да си общуват с клиентите си в Instagram и WhatsApp. Това обяви технологичният гигант на виртуалната си конференция за разработчици „R8 Refresh”.
Най-голямата социална мрежа в света заяви, че пуска инструменти за разработчици, които могат да предложат начини, по които компаниите да изпращат съобщения до клиентите в Instagram. Facebook твърди, че 90% от потребителите на приложението за видео и снимки следват поне една компания в платформата.
Facebook разкри още, че чат приложението WhatsApp ще поддържа повече видове съобщения, включително ще позволява на бизнеса да изпраща известия, когато някой продукт отново е наличен. Освен това тества отделен начин, по който хората да избират да си чатят с компании чрез функцията „Login Connect”.
Facebook се фокусира върху експанзията на електронната търговия, върху работата по добавената и виртуалната реалност и помагането на създателите на съдържание да генерират средства през платформата, заяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг, след като компанията представи последния си финансов отчет.
През последните месеци WhatsApp се сблъсква с много критики, след като обнови политиката си за поверителност, докато разширява инструментите си за общуване с бизнеса. Това притесни много потребители, които смятат, че това означава, че техните данни ще бъдат споделяни с Facebook.
На конференцията, която се проведе онлайн, след като миналата година беше отменена заради пандемията, Facebook обяви още, че планира да пусне нови инструменти, които позволяват анализ на данни в публични страници, групи и събития.
Компанията продължава да се бори с проблемите си с опазването на данните и прозрачността след скандала с Cambridge Analytica. Сега технологичният обяви, че този нов инструмент ще стане наличен по-късно тази година.