Twitter ще започне тестове на реклами във Fleets – нейния конкурент на функцията „Stories” в платформи като Snapchat и Instagram, която позволява на потребителите да публикуват неща, които изчезват след 24 часа, пише CNBC.
Това е един от начините, по които Twitter се опитва да монетизира потребителите и да създаде нови източници на приходи.
Рекламните приходи на Twitter нараснаха с 32% на годишна база през първото тримесечие и достигнаха 899 млн. долара. Същевременно общата ангажираност с рекламите е скочила с 11 на сто през същия период. Компанията прави все по-големи усилия да изгради повече функции, така че успее да достигне целта си от 315 млн. дневно активни потребители до края на 2023 г.
Социалната мрежа пусна Fleets за всички потребители още през ноември, след като тества функцията на избрани пазари. Публикациите се появяват в горната част на приложението, над списъка с новини, и позволяват на потребителите да публикуват текстове, реакции на туитове, снимки или видеа. Компанията отказва да сподели данни за потреблението на Fleets.
Twitter ще показва вертикални реклами на цял екран във Fleets, които определя като „билбордове за рекламодатели“. Брандовете могат да добавят опцията „Плъзни нагоре“, чрез която потребителите могат да научат повече за рекламирания продукт или услуга.
Тестовите реклами ще са видими от днес за ограничена група от хора в Съединените щати, които ползват iOS и Android. Wendy’s е сред компаниите, включили се в пилотния проект, заедно с девет други рекламодателя.
Twitter твърди, че докато експериментира, ще се опита да разбере как рекламите се представят пред клиентите – не само тези във Fleets, но и за бъдещо ползване на рекламни формати на цял екран в платформата.
Наскоро компанията пусна нови продукти и сподели за напредъка си по други, включително тест за туитове, от които може да се пазарува, както и интеграция с Nielsen, за да помогне на рекламодателите да измерват публиките и резултатите от видео рекламите в Twitter.