IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новата абонаментна услуга на Twitter може да струва 3 долара на месец

Според източник на Engadget тя ще включва няколко нива, за които са предвидени допълнителни функции

10:00 | 17.05.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Очакваната нова абонаментна услуга на Twitter може би вече има кодово име и цена, пише Engadget.

Джейн Манчън Уонг, която се занимава с разследването на код, твърди, че е открила данни, предполагащи, че услугата ще носи названието Blue и ще е с начална цена от 3 долара месечно.

Възможно е тя да включва няколко функции, за които по-рано изтече информация в мрежата, включително опцията Undo Tweets и Collections, която позволява организирането на запазените публикации.

Освен това услугата може да включва няколко нива, които да имат допълнителни функции, допълва Уонг. Тя предполага, че по-скъпата версия ще предлага разглеждане на съдържание без реклами благодарение на скорошното придобиване на компанията Scroll от Twitter.

От екипа на социалната мрежа не са отговорили на запитването за коментар.

Ако споделеното от Уонг се окаже вярно, стратегията определено няма да е изненадваща. Twitter ще заложи на сравнително ниска цена, за да ухажва колкото се може повече ентусиасти, но ще се опита да привлече и най-запалените фенове, които са готови да платят и повече.

Blue ще бъде част от по-мащабните усилия на компанията за намаляване на зависимостта ѝ от рекламите и за стабилизиране на печалбата. Дали моделът ще проработи, или не, все още не е ясно. Потребителите са свикнали Twitter да бъде безплатен и не е сигурно, че дори най-често използващите го сред тях ще са готови да платят, за да надградят преживяването.

В опит да засили позициите си на пазара в последните месеци Twitter е провел разговори за придобиване на нашумялата напоследък аудио социална мрежа Clubhouse, съобщиха по-рано тази година източници на Bloomberg.

До споразумение така и не се е стигнало, но е обсъждана потенциална оценка от около 4 млрд. долара за Clubhouse. Не е ясно защо дискусиите са спрели и какво е попречило на сключването на сделка.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:01 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още