Очакваната нова абонаментна услуга на Twitter може би вече има кодово име и цена, пише Engadget.
Джейн Манчън Уонг, която се занимава с разследването на код, твърди, че е открила данни, предполагащи, че услугата ще носи названието Blue и ще е с начална цена от 3 долара месечно.
Възможно е тя да включва няколко функции, за които по-рано изтече информация в мрежата, включително опцията Undo Tweets и Collections, която позволява организирането на запазените публикации.
Освен това услугата може да включва няколко нива, които да имат допълнителни функции, допълва Уонг. Тя предполага, че по-скъпата версия ще предлага разглеждане на съдържание без реклами благодарение на скорошното придобиване на компанията Scroll от Twitter.
От екипа на социалната мрежа не са отговорили на запитването за коментар.
Ако споделеното от Уонг се окаже вярно, стратегията определено няма да е изненадваща. Twitter ще заложи на сравнително ниска цена, за да ухажва колкото се може повече ентусиасти, но ще се опита да привлече и най-запалените фенове, които са готови да платят и повече.
Blue ще бъде част от по-мащабните усилия на компанията за намаляване на зависимостта ѝ от рекламите и за стабилизиране на печалбата. Дали моделът ще проработи, или не, все още не е ясно. Потребителите са свикнали Twitter да бъде безплатен и не е сигурно, че дори най-често използващите го сред тях ще са готови да платят, за да надградят преживяването.
В опит да засили позициите си на пазара в последните месеци Twitter е провел разговори за придобиване на нашумялата напоследък аудио социална мрежа Clubhouse, съобщиха по-рано тази година източници на Bloomberg.
До споразумение така и не се е стигнало, но е обсъждана потенциална оценка от около 4 млрд. долара за Clubhouse. Не е ясно защо дискусиите са спрели и какво е попречило на сключването на сделка.