IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

LinkedIn слага край на гафовете с произношението на имена

Нова аудио функция ще улесни потребителите

12:02 | 07.07.20 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

LinkedIn добавя нова функция, която ще позволява на потребителите да чуят как други представители на социалната мрежа произнасят имената си, пише Wall Street Journal.

Възможността, която ще бъде предложена на всичките 690 млн. потребители на LinkedIn този месец, до голяма степен е в отговор на всички хора, които искаха компанията да ги подготви по-добре за първа среща или обаждане от нови контакти, посочва компанията.

Правилното произношение е и важна част от създаването на приобщаващи работни места, подчертава Джозеф Акони, продуктов мениджър на на LinkedIn в района на Сан Франциско. Акони е работил по новата функция.

„Всички, включително и аз, допускаме грешки, когато произнасяме имената на други хора“, допълва той. „Сблъсках се лично с нигерийско презиме – има 99% шанс някой да не го произнесе правилно от първия път“.

Подобрението в интерфейса на LinkedIn позволява на потребителите да запишат до 10-секунден аудио запис в приложението, произнасяйки имената си. Другите могат да го чуят, като натиснат малък бутон на профила на въпросния човек, в приложението или в уебсайта.

Въпреки това новият инструмент не е от помощ на хората с проблеми със слуха. LinkedIn твърди, че работи по „изграждането на функции за достъпност“, но досега не е добавила такива.

Миналия месец Twitter беше обвинена, че пренебрегва нечуващите потребители, след като пусна гласови туитове, но не и достъпна опция, с която да помогне на хората с увреден слух.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:55 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 1
фиг.1
преди 4 години
Радвам се, че някой чиито услуги не използвам слага край на гаф за който не съм чувал!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още