През 2020 г. като влияние в Twitter можем да очакваме повече кей поп, китайски акаунти и японски теми, коментира журналистът Станислав Касчийски в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
Класацията в социалната мрежа през тази година според него води пожарът в катедралата Нотр Дам.
"Самата статистика на най-коментираните явления в Twitter е на база най-много уникални акаунти, които са говорили по дадена тема", уточни той и информира, че снимка на яйце и музикално видео от кейпъл банда са най-ретуитваните неща тази година. – Има и туит за състоятелен японец, който решава да даде 100 хил. йени на 100 души, които го ретуитнат."
Станислав Касчийски анализира и поведението на хората в социалните мрежи.
"Пожарът в Нотр Дам, освен първоначалните туитове с видеа на живо и снимки от екраните на телевизии, се оказа зрелищно събитие, погледнато цинично. Много туитове на тази тематика са били от конспиративна гледна точка", отбеляза още Касчийски.
Той посочи, че в Хонконг много от протестиращите си правят акаунти, за да мога да говорят за протестите.
“Използват VPN. Като цяло проблемът на хората в Китай е, че не използват Facebook и Twitter и нямат Google", смята журналистът.
Той обяви, че новата епоха Рейва в Япония е на второ място сред най-актуалните теми в Twitter. “Голям брой хора от Япония използват Twiiter. Те и до днес са едни от най-сериозните клиенти на Yahoo", посочи журналистът.
Касчийски информира, че Twitter са решили да отделят ресурс за малък екип, който да се занимава с формирането на стандарт за социалните мрежи. Програмистите не трябва да правят платформи, а протоколи за децентрализацията им. Twitter спряха и рекламите на политически кампании", каза той.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.