Facebook промени корпоративното си лого с ново, минималистично, включващо името на компанията - ход, който според компанията има за цел да отличи по-голямата корпорация от звената ѝ WhatsApp и Instagram, пише CNBC.
Промяната се прави в момент, в който Facebook се сблъсква с критики от юристи и защитници на неприкосновеността на личните данни. Същевременно тя е нападана заради начина, по който събира и съхранява информация от своята платформа, а опасенията са, че всичко това може да се пренесе върху другите ѝ организации.
Да не забравяме, че Facebook е изправена и пред антитръстови проблеми, отчасти заради бъдещите си планове да свърже в едно услугите си. Някои политици, включително издигнатата от демократите за кандидат за президент Елизабет Уорън, призоваха за разтрогване на придобивания, направени досега, в това число и на Instagram, срещу което главният изпълнителен директор и главен акционер във Facebook Марк Зукърбърг се противопостави категорично.
Към всичко това трябва да добавим и нестихващите критики към новите инициативи, като дигиталната валута Libra и системата за разплащания Calibra.
Новото лого е с тънки главни букви, а не стилизираното “F”, което отдавна беше асоциирано с компанията.
“От днес обновяваме брандирането на нашата компания, за да е ясно кои продукти идват от Facebook”, посочи фирмата в публикация в блога си.
Ето и как изглежда новото лого на компанията: