Акциите на Snap записаха сериозен ръст на борсата тази година, а това главният изпълнителен директор Евън Шпигел отдава на две големи промени в стратегията на компанията за преобръщане на бизнеса, пише CNBC.
В интервю за Wall Street Journal Шпигел заяви, че пускането на рекламната платформа на самообслужване и редизайна на приложението за Android, което първоначално нямаше добри отзиви, са помогнали за този успех.
“Виждате, че направихме много инвестиции, някои от които доста спорни, но започнаха да се отплащат”, посочва Шпигел.
Книжата на Snap, която е създателка на Snapchat, се възстановиха след сериозен спад на публичните пазари в двете години след IPO-то ѝ през 2017 г. Тази година обаче стойността на акциите ѝ скочи с над 175%, което представлява значително преобръщане на тенденцията, след като удари рекордно дъно от 4,99 долара на 21 декември 2018 г.
Първоначално компанията се сблъска със сериозни критики от страна на потребителите, които не харесаха редизайна, отделил съдържанието от близки приятели и брандове в две различни части на приложението.
В някакъв момент Шпигел дори беше принуден да се извини за промяната, признавайки, че редизайнът е бил “прибързан”.
Но сега изпълнителният директор твърди, че редизайнът започва “да се отплаща”, а прехвърлянето към рекламната платформа на самообслужване, която позволява на марките да купуват по-лесно реклама в услугата, разширява възможностите на Snap да продава реклама.
Потребителите изглежда свикнаха с редизайна и гледат повече премиум съдържание в приложението, твърди Шпигел.