Мобилното приложение за споделяне на снимки и видео Instagram въведе нов инструмент, който трябва му помогне да изгради по-добра алтернатива на YouTube за създателите на съдържание, които искат да опитат по-различна платформа, пише TechCrunch.
Става дума за специален акаунт, наречен @creators, който ще дава съвети на хората, които искат да бъдат по-активни в платформата.
Според специално Story с основни въпроси и отговори, публикувано в профила, както и от краткото разяснение с отзиви на част от хората, които създават съдържание в Instagram, показват например как можете да верифицирате профила си – нещо, което потребителите вероятно редовно питат услугата.
Публикациите в @creators включват някои полезни съвети, като факта, че около 60% от хората слушат звука на историите в приложението.
Очевидно е, че акаунтът е насочен преди всичко към даване на съвети и инструменти за създаване на видео. Това е логично, като се има предвид, че тази област носи растеж на компанията и ѝ дава възможност да привлече недоволните потребители на YouTube, които търсят нов дигитален дом за своето съдържание.
Акаунтът може да даде огромна потенциална възможност за развитието на Instagram и е добър подход към привличането на автори на съдържание.