Американският онлайн гигант Facebook обяви, че Workplace – нейният корпоративен комуникационен инструмент, вече има над 2 млн. плащащи потребители, пише CNBC.
Facebook пусна Workplace в края на 2016 г., а досега компанията не е споделяла много за прогреса на услугата.
Това изглежда е отразено в последния отчет на социалната мрежа, който показва, че компанията е генерирала 825 млн. долара приходи от „плащания и други такси“ през 2018 г., което е с 16% повече спрямо 2017 г. За сравнение Facebook обяви над 55 млрд. долара приходи от рекламни продажби за миналата година.
Новините бяха обявени около два месеца, след като Facebook назначи Карандеп Ананд за лидер на продуктовото развитие на Workplace, както и месец, след като компанията заяви на клиентите си, че ще премести Workplace на отделен домейн от този на потребителските си продукти.
Въпреки напредъка си Workplace продължава да оперира на един особено населен пазар, на който са и Microsoft, и Slack. Последната се подготвя да излезе на борсата тази година.
Microsoft твърди, че нейният продукт Teams се използва от 329 хил. огранизации, докато през януари Slack заяви, че нейният се полза от над 85 хил. плащащи организации. Тази седмица пък бивша изгряваща звезда от Facebook създаде стартъп, наречен Threads, който се конкурира директно с Workplace.
Facebook не коментира колко организации плащат за Workplace, но в края на 2017 г. заяви, че инструментът се ползва от 30 хил. организации.