Американската компания Snap ще пусне десетки оригинални предавания в своето мобилно приложение, залагайки, че новата линия от развлекателно съдържание може да задържи вниманието на потребителите ѝ в тинейджърска възраст и да ѝ помогне да изпревари Instagram на Facebook, пише Bloomberg.
Програмите, обявени днес, бележат най-голямото усилие на Snap в инвестирането и създаването на собствено съдържание.
Идеята ѝ е да задържи потребителите по-дълго в Snapchat и да продава реклама на компании, които искат да достигнат до по-младите потребители.
В списъка с обявените заглавия влиза “Endless Summer” - документален сериал за влиятелните личности в социалните мрежи в Лагуна Бийч, Калифорния”, както и “Class of Lies” - шоу за съквартиранти в колежа, които се опитват да се справят с изчезването на най-добрия им приятел.
Ходът надгражда над първите стъпки на Snap в създаването на оригинално съдържание още от 2016 г., когато пусна “Good Luck America”. Предаването, което се водеше от бившия кореспондент на CNN Питър Хемби, беше свързано с политиката на САЩ преди изборите за президент.
От 2016 г. насам Snap е пуснала над 60 оригинални програми благодарение на партньорства с други медийни компании.
Оригиналните програми са “голям успех за нас”, коментира Шон Милс, директор на Snap, който отговаря за проекта.
И все пак Snap се сблъсква с един особено пренаселен пазар на телевизионни предавания. Същевременно компанията е на загуба, поради което е под огромен финансов натиск. В допълнение идва и конкуренцията от Instagram, което не прави ситуацията по-лесна.