Социалната мрежа Facebook заяви, че води преговори за задълбочаване на връзките ѝ с банките и финансовите институции. Според компанията това може да помогне на фирмите да подобрят своята клиентска поддръжка, предава Ройтерс.
Социалната мрежа твърди, че потребителите на финансови компании като PayPal, Citibank и American Express могат да свържат своите финансови акаунти с приложението Messenger и да си чатят с представители на отдела по клиентска поддръжка.
Wall Street Journal писа, че Facebook е поискала от банките да споделят подробна финансова информация за клиентите им, включително картови трансакции и проверка на баланса на сметките им.
Говорителка на Facebook заяви, че компанията може да види някаква финансова информация от такива потребители, ако те изберат подобна опция, но не я използва, за да „рекламира или за нещо друго“.
"Не използваме тази информация за нещо отвъд поддържането на такъв тип преживявания“, коментира Facebook в изявление. „Критична част от тези партньорства е свързано с опазването на тази информация защитена“.
WSJ посочва в статията си, че през последната година Facebook се е обърнала към JPMorgan Chase, Wells Fargo & Co, Citigroup и U.S. Bancorp, за да обсъдят потенциалните предложения, които могат да бъдат предоставени на банковите потребители във Facebook Messenger.
"Идеята е, че писането на съобщения с банка може да бъде по-добро от изчакването на телефона“, обяви компанията.