Проблемите на Facebook с опазването на информация не спират. Тази седмица фирма разработчик се е свързала с TechCrunch, за да уведоми медията, че нейният седмичен обзорен имейл Facebook App Analytics е бил изпратен до човек извън компанията.
Той включва чувствителна бизнес информация, включително среден брой седмични потребители, разглеждания на страници и брой на новите потребители.
48 часа след като TechCrunch се обръща към социалната мрежа за коментар от компанията са потвърдили, че 3% от приложенията, които ползват Facebook App Analytcs, са се сблъскали с подобен проблем. Tехните отчети са били изпратени до тестващи приложенията, а не само до разработчиците, администраторите и анализаторите им.
Тестващите често са хора извън компанията разработчик. Ако изтеклата информация достигне до конкурентни приложения, това може да им даде огромно предимство.
Facebook твърди, че е решила проблема и никаква лична информация или контакти не са разкрити неправомерно. Компанията планира да уведоми всички засегнати разработчици за проблема и вече е започнала да го прави.
“Заради грешка в нашата система за изпращане на имейли, обзорите със седмичното представяне, които изпращаме на разработчиците за техните акаунти, са били изпратени и до малка група от тестващите приложенията на тези разработчици. Никаква лична информация за хората във Facebook не е споделена. Извиняваме се за грешката и сме ъпдейтнали системата си, за да предотвратим повторен подобен случай”, гласи официалното изявление на компанията по случая.