IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Потребителите на Facebook ще оценяват рекламите, които виждат в платформата

Благодарение на обратната връзка социалната мрежа ще знае кога да премахне реклами, които са подвеждащи

18:18 | 12.06.18 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Социалната мрежа Facebook обяви днес, че ще позволи на потребителите да дават отзиви за фирмите, които рекламират в социалната мрежа, и има възможност да блокира тези, които получават най-лоша обратна връзка, предава Ройтерс.

Ходът има за цел да позволи на потребителите да вземат мерки срещу фирмите, чиито реклами подвеждат за купуването на продукти или услуги с ниско качество, или фирми, които не успяват да доставят продуктите в обещаното от тях време.

Потребителите могат да пишат отзиви за рекламите в таба “Ads Activity”, обяви компанията в публикация в блога си.

На рекламодателите ще бъде дадена възможност да поправят грешката си преди да бъдат предприети някакви действия, които могат да включват ограничаване на броя на рекламите, които конкретната фирма може да пуска.

“Вярваме, че този инструмент ще даде на хората повече доверие в компаниите, с които си общуват, и ще помогне фирмите да бъдат държани отговорни за потребителското преживяване, което предлагат”, обяви Facebook.

Това е една от многото промени в най-голямата социална мрежа в света, които имат за цел да подобрят преживяването на потребителите и ангажирането им. Всичко това се случва след като Facebook се забърка в огромен скандал, тъй като личните данни на милиони потребители бяха използвани неправомерно от компания за политически консултации.

Facebook определя себе си като “услуга, подкрепяна от реклами”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:54 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още