Instagram се готви да предложи място за публикуване на по-дълги видеа – ход, с който ще създаде конкурент на YouTube и на Snapchat Discover, пише TechCrunch.
Според няколко източника на уебсайта Instagram ще предложи отделно пространство, в което ще се публикуват предавания, музикални видеа и съдържание с 4K резолюжия. Instagram се среща с популярни в социалните мрежи звезди и с медии, за да открие как техните видео канали на други места биха работили в приложението.
Същевременно събира партньори за старта на всичко това, който е планиран за 20 юни.
Публиката не бива да очаква оригинално съдържание на нивото, което виждаме при Netflix или HBO. Вместо това ще видим функция за видеа, които са по-сходни с тези, които се създават специално за YouTube. Те често са с продължителност между пет и 15 минути, заснети са с хубави камери и осветление, но не са създадени от големи холивудски екипи.
Нормалните потребители също ще могат да публикуват по-дълги видеа, отвъд сегашното ограничение от 60 секунди.
Instagram възнамерява евентуално да позволи на създателите на съдържание и на медиите да печелят пари от по-дългите видеа, макар че не е решила как точно ще дели приходите.