Новата функция Maps на приложението Snapchat, която беше пусната миналата година с цел да позволи на потребителите да следят къде се намират техните приятели, не е успяла да набере инерция и популярността ѝ рязко е спаднала от активирането ѝ насам, пише Daily Beast, позовавайки се на вътрешни документи на Snap.
Функцията Maps е имала средно 19 млн. потребители дневно през септември според Daily Beast, или 11% от базата от активни дневни потребители на услугата, пише Bloomberg.
Същевременно потребителите на Snapchat са с 64% по-склонни да изпратят снимка на отделен приятел през приложението, отколкото да публикуват в инструмента Stories, сочи публикацията, без да разкрива откъде редакцията се е сдобила с въпросната вътрешна информация.
Snap отказва да коментира въпроса.
През ноември базираната в Лос Анджелис Snap разкри, че подготвя големи промени в своето приложение. Идеята ѝ е да опрости дизайна, за да насърчи повече хора да използват Snapchat, както и да направи услугата по-привлекателна за рекламодатели.
По-рано този месец компанията обяви, че активните потребители дневно през третото ѝ фискално тримесечие са достигнали 178 млн., което се оказа под очакванията на анализаторите. Компанията отчете и трети пореден период на разочароващи приходи.
Snap не успява да запази растежа си от първичното си публично предлагане през март насам, а стойността на акциите ѝ се понижи със 17%.