Snapchat пуска нови филтри, които могат да разпознават какво има на снимките ви, за да може да ви предлага стикери, рамки и други елементи, които да добавяте към публикациите си, пише TechCrunch.
От днес тези филтри могат да разпознават обекти като домашни любимци, спортове и храна, както и специфични места, като плажове и концерти.
Пускането на новите филтри, беше забелязано първо от Mashable, която потвърди новината след разговор с говорител на компанията.
Филтрите ще се появяват като опция, след като потребителят направи снимка, отговаряща на някоя от изброените категории.
Въпросните филтри са допълнение към съществуващите умни филтри на Snapchat, включващи тези, които са базирани на това къде се намирате в момента, т. нар. геофилтри.
Преди опцията за умни филтри показваше такива, които могат да добавят елементи като времето, температурата или скоростта, но те са преместени в секцията с инструменти, където са достъпни като стикери.
Способността да разпознава какво има на снимките, за да предлага филтри, може да има влияние върху рекламния бизнес на Snap в бъдеще, тъй като компаниите могат да таргетират потребителите на база на снимките, които те правят, а не просто на база локацията или интересите им, както е в момента.