Facebook планира да започне да печели от Messenger в глобален план, пише CNBC
Днес команията обяви, че ще пусне реклами в чат приложението в цял свят чрез експанзия на сегашните тестове, които извършва. Новите визуални реклами ще се появяват в основната част на приложението.
Ако потребителят кликне на реклама, тя ще го пренасочва към място, което рекламодателят е избрал. Избрана група от рекламодатели ще получи шанса да купи реклами днес, като през следващите седмици към тях щe могат да се присъединят още фирми.
Facebook започна тестовете на реклами в Messenger през януари, като те се провеждаха само в Австралия и Тайланд. Повече от 1,2 млрд. души използват приложението всеки месец според Facebook.
Миналия септември компанията обяви пред CNBC, че иска да печело от двете си чат приложения - Messenger и What's App, тъй като в тях бизнесът може по-естествено да си комуникира с клиентите си.
Освен това компаниите могат да си плащат за спонсорирани съобщения в Messenger, които представляват платени съобщения до потребители, които преди това са водили разговори с въпросната фирма.