Два месеца и половина, след като стана публична на 2 март, в четвъртък цената на акциите на Snap се понижи за пръв път обратно до стойността си от първичното публично предлагане (IPO) - 17 долара.
Въпреки съмненията за бъдещата рентабилност на компанията, Snap отчете силно търсене при IPO-то си, а цената на акциите му скочи с над 40% в първия ден от търговията, припомня Statista. Когато ден по-късно акциите на Snap затвориха на ниво, ненадминато досега, от 27,09 долара, всичко изглеждаше страхотно за компанията майка на Snapchat.
В светлината на силната конкуренция от Facebook обаче съмненията за дългосрочната жизнеспособност на Snap останаха и в крайна сметка накараха цената на книжата да се понижи. Разочароващите резултати за първото тримесечие на Snap не успокоиха особено много акционерите и сякаш бе въпрос на време кога цената на акциите ще спадне до тази от IPO-то си за пръв път.
Това е съдба, която Snap споделя с много други публични технологични компании, някои от които отдавна са се възстановили, но други никога няма да успеят да го направят. Имайки предвид очевидния успех на Instagram Stories и липсата на интерес от страна на трейдърите към Snapchat, тепърва ще видим дали и кога Snap ще успее да се върне обратно към предишните висоти.