Когато става въпрос за предпочитания за социални медии, американските тийнейджъри често менят мнението си, коментира Statista. През 2013 г. Facebook бе любимата им социална мрежа. През 2014 г. Instagram зае трона, преди да бъде отстранен от Snapchat през 2016 г.
През пролетта на 2017 г. обаче Snapchat e очевидната социална мрежа номер 1 сред младежите в САЩ, като почти 40% от 5500 тийнейджъри, анкетирани за шестмесечното проучване на PiperJaffray “Taking Stock With Teens”, определят Snapchat като любимата си платформа. 23 процента от респондентите казват, че фаворитът им е Instagram, а Facebook и Twitter получават по 11% от отговорите.
Как влияят тези цифри върху реалното използване? Дали тийнейджърите наистина са превъзмогнали Facebook? Очевидно отговорът е не. Според доклада на PiperJaffray повече от половината от анкетираните все още ползват Facebook поне веднъж месечно. Същото важи и за Twitter, която се използва редовно от 56% от младежите в САЩ. Snapchat и Instagram също заемат добри позиции в това отношение: и двете приложения се ползват поне веднъж месечно от 80% от младите американци.