Социалната мрежа LinkedIn планира да пусне секция в своята платформа, която да е посветена на бизнес новините. По този начин компанията се опитва да привлича потребителите в услугата по-често, така че те да четат и да обсъждат събитията от деня, обявиха представители на LinkedIn, цитирани от Ройтерс.
Обновяването на уебсайта и мобилното приложение на платформата са най-новият опит на LinkedIn да задържи потребителското внимание. Компанията беше придобита от Microsoft миналата година за 26 млрд. долара, а сега се опитва да се разрасне отвъд корените си в сферата на търсенето на работа и да добави функции, свързани със социалните мрежи.
LinkedIn нарича секцията „Trending Storylines”. Тя ще включва поток от линкове към външни новинарски източници, както и свързани публикации, написани от потребителите на платформата.
Екип от редактори ще избере на кои истории да се акцентира, обяви в интервю главният редактор на LinkedIn Даниел Рот. Компанията няма да има собствени репортери.
"Смятаме, че хората ще започват деня си така, ще получават новините, от които се нуждаят“, коментира Рот.
Социални мрежи като Twitter, Facebook и Snap отдавна добавиха подобни функции, подчертаващи важните новини.
За разлика от другите потокът от новини на LinkedIn ще е с ограничени теми за бизнеса. Идеята е да се предоставя информация, която да бъде полезна на работни срещи, твърди вицепрезидентът по продуктите на LinkedIn Томър Коен.
LinkedIn има средно 106 млн. активни потребители месечно и 467 млн. потребители като цяло, сочат данни на компанията.