IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как един емотикон може да помогне за ориентиране в непознати градове

KLM пуска нова услуга в своя чат канал в Messenger

17:26 | 10.03.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

KLM Royal Dutch Airlines предприема следващата стъпка в използването на Messenger с въвеждането на нова услуга с емотикони, с която всеки лесно ще намери маршрута до даден обект в непознат град.

Търсите най-близкия банкомат или гарата? Просто изпратете съответния емотикон (на банкомат, или на гара) и текущото си местоположение и KLM веднага отговаря с най-близкия адрес. Търсите италиански ресторант? Пращате емотикона „пица“ и местоположението ви – това е достатъчно, за да ви помогнат с посоката.

„Ние знаем, че трябва да бъдем там, където са нашите клиенти и затова KLM и Messenger са много подходящи. От март миналата година ние предлагаме на нашите клиенти възможността да получават цялата необходима документация и информация за техния полет в Messenger. KLM лети с пътниците по целия свят и знае колко трудно може да бъде бързото намиране на маршрут в непознати места. Предлагането на тази нова услуга с емотикони е логичната следваща стъпка в отличното обслужване“, казва споделя Тялинг Смит, старши вицепрезидент E-Commerce на Air France-KLM.

Новата услуга на KLM в Messenger е на разположение на всички по целия свят.

KLM е един от пионерите в областта на обслужване на клиентите в социалните медии и осъществени кампании в социалната среда. Всяка седмица KLM получава над 100 000 мнения в социалните медии, 15 000 от които са въпроси или коментари. На тях се отговаря лично от нашите 250 обслужващи агенти, формиращи най-големия специализиран екип в социалните медии. 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:42 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още