Потребителската база на приложението за споделяне на снимки Instagram нарасна до над 600 млн., обяви компанията, която е притежавана от Facebook, предава Ройтерс.
Instagram се радва на успеха благодарение на нови функции, които са ѝ помогнали да набере по-голяма популярност.
Приложението е привлякло 100 млн. потребители от юни досега, когато последно обяви, че е преминало границата от 500 млн. души, писа компанията в блога си.
От тогава фирмата пусна Instagram Stories, слайдшоу от видеа и снимки, идентично на една от най-емблематичните функции на Snapchat.
Наскоро Instagram подобри и своите инструменти за сигурност, като позволи на потребителите да контролират сами коментарите под публикациите си.
Компанията е на път да генерира 1,5 млрд. долара рекламни приходи през тази година, твърди компанията за проучвания eMarketer.