IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Facebook и Google ще имат силна роля в президентските дебати в САЩ

Социалните мрежи ще предоставят на модераторите данни за това, което хората търсят и казват за изборите

09:24 | 16.09.16 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Технологичните и социално-медийните компании са призовани да помогнат на американската общественост да се ангажира по-тясно с републиканския кандидат-президент Доналд Тръмп и Хилъри Клинтън, кандидата на демократите, по време на трите последни дебата, твърди Комисията за президентските дебати - организацията, която работи над провеждането на тези събития, предава Computer World.

„Facebook и Google ще предоставят в седмиците преди дебатите данни на модераторите за това, което хората търсят и казват за изборите, за кандидатите, и темите“, обясни комисията в своя уебсайт. „Още за първия дебат по местните въпроси Facebook ще се работи с модераторите, за да им помогне да задават точните въпроси към кандидатите".

Facebook също така ще се работи на място по време на дебатите, за да помогнете на студентите и служителите от медиите да използват Facebook Live, за да излъчват това, което виждат и преживяват, в университетите, където ще се провеждат самите дебати.

Потребителите на Facebook, разбира се, ще могат да гледат на живо предаването, както и да задават въпроси и да коментират отговорите. 

Компанията също така планира да отбелязва онова, за което потребителите говорят по отношение на изборите, дебатите и кандидатите.

Самите дебати ще се излъчват на живо от Facebook, Twitter, YouTube и Yahoo.

Snapchat също ще вземе участие по време на дебатите, както съставя поредици от снимки на различни потребители в продукта, който компанията нарича Live Story, който има за цел да предаде на хората усещането за това, което се случва в местата на дебатите.

„Участието на социалните медийни компании в процеса на дебатите е естествена еволюция“, казва Езра Готхайл, анализатор от Technology Business Research.

„Дебатите преди време започнаха с експертни модератори, които формулираха въпросите“, обясни той. „След това се появиха дебати, на които някои от въпроси бяха поставяни от публиката, като това бе един вид еволюция към типа градски събития. Използването на социални медии сега представя много по-голяма аудитория и по-лесен начин за събиране на въпроси, както и възможността да се получат въпроси, които са от интерес за много от членовете на публиката".

Въвличането на социалните медии в дебатите също така е естествен прогрес за начина, по който хората използват вече мрежите. При наличието на толкова много потребители на социалните мрежи, които вече говорят за това, спорят и публикуват съдържание, използването им за подхранването на дебатите е логична стъпка, добавя Готхайл.

„Това ще им напомни да участват в дебатите и ще ги направи по-важни за събитието“, пояснява той. „Възможността да зададат твоя въпрос и той да получи отговор е много примамлива“.

Президентските дебати са на 26 септември, 9 октомври и 19 октомври.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:05 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
michaelis12
преди 8 години
А що ?!?! Се едно при нас vboxa и arenata да имат власт в изборите. Ебаати пропадняците са америте ....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още