Социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn е спряла да работи за част от потребителите. Това се слува само няколко дни, след като стана ясно, че Microsoft я придобива за 26,2 млрд. долара, пише VentureBeat.
Част от потребителите твърдят, че са получили „Грешка 502“, която фирмата определя като проблем със сървъра, докато други са получили съобщение, посочващо, че компанията „оправя нещата“ и „скоро ще се завърне“.
Мобилните приложения на LinkedIn изглежда също са били засегнати от проблеми. На екраните на потребители, ползващи iPhone, се е появила грешка при опит за разглеждане на списъка с новини. Такива всъщност изобщо не са се показали, а други секции, като тези за съобщения и известия, са се зареждали прекалено бавно.
Според VentureBeat проблемът вероятно е засегнал само част от общо 433-те млн. потребители на LinkedIn. В туит екипът на социалната мрежа посочи, че вече знае за проблема и „работи активно по него!“.
След като услугата беше паднала от повече от 10 минути, LinkedIn публикува въпросния туит, но не разкрива какво е времето, необходимо за отстраняването на нередностите.
За LinkedIn обаче тези неща не са нещо обичайно. Последното публично обявено падане на сайта, което беше наистина значително, се случи през 2014 г., когато технически проблем доведе до сваляне на услугата за цели три дни.
Още технологични новини вижте в материала на Bloomberg TV Bulgaria:
преди 8 години Windopws сървърите са рестартирали за да инсталират ъпдейти :D:D:D отговор Сигнализирай за неуместен коментар