Популярната преди всичко сред младежите услуга за изпращане на мобилни съобщения Snapchat, която разполага с функция за изтриване на данни, включително текстови съобщения и изображения, след като те са разгледани от получателя, очаква стабилен ръст на приходите. Според прогнозите си стартъпът е напът да отчете приходи в диапазона от 300 млн. до 350 млн. долара, предава технологичният сайт Recode.
Ако цифрите са верни, то главният изпълнителен директор на компанията Ейвън Шпигел може да се радва на изключителен растеж. През миналата година приходите са в размер на едва около 50 млн. долара. Така се оказва, че приходите ще скочат седемкратно.
Социалната платформа, в която снимки и видео клипове изчезват малко след получаването им, стана истински хит сред младежите, а сега мениджърите на Snapchat са напът да превърнат интернет услугата в истински бизнес. От възхода на платформата се притеснява преди всичко изпитващият трудности в момента Twitter, коментира Recode. В последно време Snapchat се опитва да направи пробив и по отношение на разпространението на горещите новини – място, където досега лидер е именно Twitter.
Въпреки силния ръст обаче приходите на Snapchat са скромни за фирма, която е оценена на 16 млрд. долара. Въпреки това инвеститорите се надяват на огромния потенциал за бъдещ ръст.
Преди седмици стартъпът подсили мениджмънта си, като назначи бившия мениджър на Facebook и рекламен специалист Срирам Кришнан.