IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Рекламодателите са разочаровани, че не могат да ползват „реакциите" във Facebook

Те искат социалната мрежа да им предоставя повече данни за това как откликват потребителите на техните реклами

09:18 | 26.02.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Рекламодателите във Facebook обожават идеята да използват новите „Реакции“ в социалната мрежа – емотиконите, които изразяват различни емоции, но се оказаха изключително разочаровани, че компанията не им позволява да го правят, предава Ройтерс.

Социалната мрежа, която има 1,6 млрд. потребители, пусна в сряда въпросните бутони, които увеличават възможностите за откликване на различни публикации в платформата отвъд добре познатото „харесване“.

Но Facebook няма да прави разлики между тези реакции, за да определи интереса на потребителите, когато публикува реклами и други публикации в потребителския списък с новини.

Всички реакции" ще бъдат отчитани като допълнителни „харесвания“, което означава, че Facebook не може да определи кога потребителят иска да вижда повече подобно съдържание, дори и да е реагирал с емотиконата за гняв.

Освен това компанията ще реши на по-късен етап как новите реакциите ще натежат върху персонализирането на потока с новини. Но това не е никак достатъчно за рекламодателите.

Смятам, че трябва да имаме възможност да ги използваме за таргетиране“, заяви Джонатан Адамс, главен дигитален директор на базираната в Ню Йорк Maxus Americas.

Компаниите искат изследването на самите реакции да определя дали потребителите са по-склонни да купуват различни продукти, посочват ръководители на различни фирми.

Рекламодателите обявиха, че се надяват Facebook да им предоставя подобни данни, за да могат да реагират по-адекватно в платформата и да позиционират правилно своите реклами. В момента социалната мрежа предоставя такава информация за „харесванията“ и не разкрива дали ще разкрива подобни детайли за „реакциите“.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:32 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още