Twitter обяви Лесли Бърланд за нов главен маркетинг директор, докато прави значителни промени в своите ръководни позиции, опитвайки се да се върне към растежа, пише Bloomberg.
37-годишната Бърланд преди това беше старши вицепрезидент дигитални партньорства в American Express. През последните четири години тя е прекарала в създаването на рекламните кампании на фирмата във Facebook, Twitter и мобилната платформа на Apple – iAd.
American Express се класира на 25 място в доклада на Interbrand за Най-добрите глобални марки за 2015 г.
„Тя ще ни помогне да разкажем историите на нашия иконичен продукт“, заяви главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси в туит.
Назначението се случва, след като компанията загуби четирима от своите директори през уикенда. Сред тях са директорът, отговарящ за продуктите и тези, занимаващи се с инженерните въпроси.
39-годишният Дорси се опитва да преструктурира Twitter, след като акциите на компанията поевтиняха с 35% през миналата година. Това се случи на фона на опасенията, че компанията не успява да привлича достатъчно нови потребители. Същевременно се очаква фирмата да обяви и двама нови членове на борда на директорите тази седмица, твърдят източници, запознати с плановете на Twitter.
Бърланд е прекарала 10 години в American Express, където се е занимавала реклама, медии, спонсорства, съдържание и идентичността на марката. Освен това е помогнала за създаването на първите стратегии на фирмата в социалните мрежи.