Facebook се присъединява към изключително пренаселения пазар на локални услуги, пише Wall Street Journal.
Ходът изправя социалната мрежа срещу Yelp и Andie's List, срещу технологични гиганти като Amazon.com, Google и LinkedIn, както и срещу стартъпи като Thumbtack и Pro.com.
Без много шум Facebook пусна нов сайт, който свързва потребителите с „местни компании и организации с най-добрите ревюта и рейтинги“ в социалната мрежа. Услугата включва широк кръг от фирми, подобно на тази на Yelp.
Всяко предложение показва и рейтинг със звезди, базиран на ревютата на потребители на Facebook, както и няколко отзива от тях. Резултатите включват и кратко описание, работното време, телефонен номер и адрес.
Усилията на Facebook са напълно в духа на всичко, което направи тази година, за да убеди малкия бизнес да подобри използването на нейните "Страници". Социалната мрежа твърди, че те са сред първите неща, които потребителите проверяват, за да научат нещо за нова компания, като това се случва най-вече през мобилни телефони.
Facebook не е открита за коментар по въпроса.
По-рано тази година Angie's List обяви, че американският пазар на местни услуги е достигнал 800 млрд. долара.