Броят на видеоклиповете, гледани всеки ден в Snapchat, се е увеличил тройно от май досега до 6 млрд. Същевременно приложението за изпращане на съобщения започна да намалява пропастта между себе си и гиганта в социалните мрежи Facebook, твърдят анонимни източници, цитирани от Financial Times.
Според изданието Snapchat е потвърдила, че има 6 млрд. гледания на видео, но не е пожелала да коментира повече детайли.
Миналата седмица Facebook заяви, че е удвоила броя на дневните гледания на видео в платформата си до 8 млрд. от 4 млрд. през април, предава Ройтерс.
На фона на всичко това социалните мрежи насочват все повече вниманието си към бързо разрастващия се сегмент с онлайн видео. Дневният брой гледания на клипове във Facebook включва такива от настолни компютри и мобилни устройства, докато този на Snapchat показва единствено гледанията от потребители на смартфони.
Главният изпълнителен директор на Snapchat Еван Шпигел заяви през май, че компанията планира първично публично предлагане, но не разкрива кога точно ще се случи то. През 2013 г. Snapchat отказа офертата на Facebook да бъде придобита в сделка за 3 млрд. долара.