Snapchat премахва собствения си канал от деветмесечната си видео функция Discover. Освен това съкращава служители и оставя създаването на съдържание в ръцете на медийни партньори, пише Bloomberg.
През януари социалната мрежа започна да предлага канали за кратки видеа в своето мобилно приложение от доставчици като ESPN и Comedy Central.
Snapchat също така създаде собствен канал в опит да определи какви видове формати и истории са най-оптимални, обясни базираната в Лос Анджелис компания. Вертикалните видеа са най-подходящи за мобилни устройства например, сочи информация, която Snapchat предостави на партньорите си.
Сега социалната мрежа “реши да поеме в друга посока”, посочва стартъпът.
Сред съкратените е Маркъс Уайли, бивш мениджър във Fox, който ръководи развитието на комедийни проекти като “New Girl” и “The Mindy Project”. По думите на говорителя на Snapchat Мери Рити решението не е свързано с неговите способности.
“Това е просто промяна на фокуса от наша страна”, коментира тя.
Snapchat има повече от 100 млн. активни потребители и беше оценена на 16 млрд. долара при последния си кръг на финансиране, посочват източници, запознати с въпроса.
Новината за съкращенията на работната сила идва ден след като Twitter обяви съкращаването на 336 позиции, най-вече в инженерното и продуктовото подразделение.