Twitter, която продължава да добавя нови функции в платформата си под ръководството на временния главен изпълнителен директор Джак Дорси, вече дава възможност на потребителите да създават анкети и да следят резултатите от тях, пише Bloomberg.
В четвъртък главният финансов директор на Twitter Антъни Ното започна да публикува туитове, включващи анкети. Говорителят на базираната в Сан Франциско компания Али Павела заяви, че Twitter експериментира с нов начин за анкетиране на потребителите в социалната мрежа.
Twitter не е първата онлайн компания, която пуска подобен тип анкети. Facebook и Google предоставят същата възможност на своите потребители, а бизнес моделът на SurveyMonkey е базиран именно около тази функция.
Добавяйки анкетите, Twitter се опитва да открие начини да достигне до повече хора и да увеличи броя на потребителите си. От началото на тази година тя представи услуга за набирането на средства за президентските кампании в САЩ, бутон за купуване на билети за събития и приложение за стрийминг на видео на живо, наречено Periscope.