IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Instagram достигна 400 млн. активни потребители месечно

Повече от половината от новите 100 млн. потребители са от Европа и Азия

11:29 | 23.09.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Instagram вече има 400 млн. активни потребители месечно, обяви Facebook във вторник.

Мобилното приложение за споделяне на снимки се нуждаеше от девет месеца, за да добави последните 100 млн. нови потребители, пише Wall Street Journal. През този период в платформата се регистрираха известни личности като Дейвид Бекъм и Кейтлин Дженър.

В публикация в блога си, в която посочва новите си постижения, Instagram посочва, че повече от 75% от нейните потребители живеят извън САЩ. Повече от половината от новите 100 млн. потребители живеят в Европа и Азия.

Както изглежда, стратегията на Facebook да отделя услугите си в самостоятелни мобилни приложения се отплаща.

Мобилното приложение за изпращане на съобщения WhatsApp, което Facebook придоби за 19 млрд. долара през 2014 г., наскоро достигна 900 млн. активни потребители, обяви неговият основател Ян Коум.

По време на срещата на акционерите на Facebook през юни главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг обяви, че само приложението Messenger има повече от 700 млн. активни потребители.

Зукърбърг твърди, че не гледа на дадена услуга като на реален бизнес, докато тя не събере 1 млрд. потребители – нещо, което Facebook вече постигна. По този показател Instagram има да извърви дълъг път в сравнение с другите услуги на Facebook. На приложението за споделяне на снимки му бяха нужни пет години, за да достигне сегашния си брой потребители.

Instagram обаче е по-нишова услуга, докато WhatsApp е по-глобално насочена, а Messenger се възползва от своите силни връзки със социалната мрежа Facebook.

Това не спира Facebook да развива бизнес стратегията на Instagram. В момента приложението тества нови рекламни формати и представя нови услуги, които имат за цел да помагат на рекламодателите да следят доколко ефективни са рекламите им в платформата. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:11 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още