Facebook пусна бутон „Дари“ за всички неправителствени организации, които използват нейните Страници и рекламни линкове, пише Mashable.
Още през 2013 г. Facebook представи бутона „Дари“, но той беше пуснат само за отбрани неправителствени организации, които са нейни партньори, включително УНИЦЕФ, Червения кръст и DonorosChoose.org.
“Всеки ден хората използват Facebook, за да повишават осведомеността за дадени каузи или да ги подкрепят и да карат други да правят същото“, заяви говорителят на Facebook. “Ние сме вдъхновени от това колко добро идва от тези връзки, така че добавихме бутон „Дари сега“ в Страниците и рекламните линкове, за да направим връзките по-лесни от всякога“.
Бутонът „Дари“ е положителна стъпка напред за организациите с нестопанска цел, които живеят от благотворителни дарения.
В сравнение с другите подобни бутони, въведени миналата година, включително „Резервирай сега“ и „Пазарувай сега“, бутонът „Дари“ насочва потребителите към сайтове извън социалната мрежа. Това е промяна спрямо предишния бутон „Дари“, който прехвърляше към екран вътре в социалната мрежа, изискващ плащане.
Не е ясно защо Facebook е направила промяната, но е възможно да е, защото част от потребителите са по-предпазливи, когато става дума да дадат на платформата номера на кредитната си карта или информация за акаунта си в PayPal.