Facebook обяви, че е придобила мобилното приложение TheFind, което предлага на потребителите по-персонализирани възможности за онлайн пазаруване, базирани на профилите им в социалните мрежи и на начина, по който те пазаруват, пише Wall Street Journal.
Придобиването се случва след като Facebook започна да тества бутона “Купи”, който позволява на рекламодателите да продават директно през социалната мрежа.
“Талантливият екип на TheFind е изградил успешна търсачка, която свързва хората с продуктите. Заедно, ние вярваме, че можем да направим работата с рекламите във Facebook дори по-релевантна и по-добра за потребителите”, заяви говорителят на социалната мрежа.
Главният изпълнителен директор на TheFind Силвия Кумар отказва да коментира сделката, а финансовите условия на споразумението не са разкрити все още.
Деветгодишната компания придоби популярност с това, че сравнява цените в различни сайтове от цял свят, улеснявайки потребителите в намирането на най-добрите оферти онлайн.
TheFind е създала индекс, който съдържа над половин милиард продукти от около половин милион магазини. По този начин тя помага на клиентите да намерят най-добрите предложения и да сравнят цените.
Приложението се стреми допълнително да персонализира пазаруването, като разглежда “харесванията” на потребителите във Facebook и събира демографска информация от профилите.