IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Pinterest пуска платените пинове от 1 януари

Сред рекламодателите, които вече са ползвали рекламния формат, са Nestle, The Gap и Expedia

11:45 | 29.12.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Pinterest пуска платените пинове от 1 януари

След няколко години в чудене за това как Pinterest ще набира приходи, пътната карта за монетизирането на мрежата става все по-ясна. Компанията обяви, че функцията Promoted Pins, която е активна в бета версия за определен кръг от рекламодатели от май тази година, ще стане достъпна от 1 януари за всички потребители. Уебсайтът позволява на потребителите да създават собствени информационни онлайн табла на базата на различни теми.

Осемте месеца тестове са показвали, че бета версията се е оказвала повече от успешна, предава TechCrunch. В официалното изявление на социалната мрежа са посочени и някои конкретни резултати – платените пинове често се представят по-добре от органичните резултати, като има 30% ръст на импресиите (“earned media” - хората, които запаметяват някои пинове на дъската си).

Иначе казано, за 1000 долара, които се инвестират в пинове, марките генерират т. нар. Earned Media дял на стойност 300 долара. Рекламите продължават да се споделят и много след края на самата рекламна кампания, твърдят от мрежата. През последващия месец се отчита ръст от 5% на earned media, пояснява старт-ъпът. 

Т. нар. Promoted Pins се препубликуват средно по 11 пъти, точно колкото и органичните пинове. Резултатите от тестовата фаза са валидни за всички браншове, пояснява Pinterest. Сред рекламодателите, които вече са ползвали рекламния формат, са Nestle, The Gap и Expedia.

Мрежата планира и важни актуализации на Promoted Pins, сред които нови формати и разширено таргетиране. Pinterest има за цел да стане най-привлекателното място за рекламодатели и техните потенциални и реални потребители. Компанията тества и платформата за наддаване на места за Promoted Pins по модела „Cost per Click“ - когато рекламодателят плаща само в случай, че някой е кликнал на рекламния банер или текст и е посетил сайта му.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:23 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още