Очаква се микроблогинг платформата Tumblr да генерира над 100 млн. долара приходи през 2015 г. благодарение на увеличаващата се потребителска база и успешното пускане на спонсорирани реклами в рамките на платформата, разкри главният изпълнителен директор на Yahoo Мариса Майер във вторник.
По думите ѝ Tumblr, която Yahoo придоби за повече от 1 млрд. долара през май 2013 г., ще постигне „позитивна“ печалба преди данъците, таксите, лихвите и амортизацията, пше Wall Street Journal.
Новините за Tumblr не са изненада. Yahoo отдавна мълчи по отношение на финансовите резултати на микроблогинг платформата, а критиците дори заявиха, че сделката може да не е била печеливша за компанията.
Майер разкри, че през последните 15 месеца аудиторията на Tumblr се е увеличила с 40% до 420 млн. потребители. Броят на регистрираните блогове пък почти се е удвоил до 206 млн.
По-важното е, че хората използват платформата за по-дълги периоди от време. Средното време, което един потребител отделя на Tumblr, е нараснало от 22 на 28 минути.
Благодарение на увеличението на броя на потребителите и анагажираността им, Yahoo вече печели от спонсорираните реклами. Компанията промотира Tumblr пред маркетолозите като креативен начин да привлекат младите потребители.