Растеж в Азия
През май Смит заяви, че Facebook подпомага китайските износители да достигнат до глобални пазари и това им носи бърз растеж. Азия е огромен пазар, на който Facebook има потенциал да се развие, а потребителската база може да се разрасне по-бързо, отколкото в САЩ и Канада. Някои китайски потребители откриват начини да заобиколят забраните и да получат достъп до социалната мрежа.
Азиатските потребители се увеличават с 26 на сто до 228 млн. души през юни спрямо година по-рано. За сравнение, в Северна Америка броят им нараства със 7 на сто до 152 млн. души, разкриват данни на компанията.
Facebook е наела имот в центъра на Пекин, тъй като се готви да открие свой офис в Китай, твърдят източници, запознати със случая. По думите им компанията е подписала тригодишен договор през май за наемането на пространство с площ от над 800 кв.м. Имотът се намира в централния бизнес район на Пекин.
Миналия септември главният оперативен директор на компанията Шерил Сандберг се срещна с държавната агенция, която отговаря за регулацията на интернет в Китай. Там тя обсъди ключови въпроси за компанията, включително това колко „важна роля“ играе Facebook в подпомагане развитието на китайските компании в чужбина.