Спонтанността е една от основните характеристики на социалните мрежи, но много от най-успешните марки, представени в Twitter, започнаха да планират постовете си за месеци напред, пише Business Insider.
Oreo започна плановете за своята прочута кампания в Twitter за Super Bowl през 2013 г. цели 18 месеца по-рано. А това вече не е нещо необичайно за агенциите, занимаващи се със социални мрежи.
А плановете на Adidas за тазгодишното Световно първенство по футбол трябва да се видят. Материал, публикуван от Джули Руволо в сайта Ad Age разкри, че спортната марка е разработила ясна стратегия за събитието още през декември.
Според Руволо, Adidas е създала календар по часове за това какво може да се случи по време на 32-дневния турнир. Междувременно We Are Social - агенцията, с която брандът работи по представянето си в социалните мрежи, прекара година, събирайки 1000 снимки и 160 видеа, които Adidas може да публикува като реакции към случващото се на терена.
Ето как марката успя да публикува тази снимка на германския футболист Матс Хумелс само минута преди решаващия гол, който той вкара в четвъртфиналния мач на Германия срещу Франция.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.