Twitter раздели между двама души задълженията на наскоро напусналия главен оперативен директор Али Роугани. Това се случва в момент, в който микроблогинг сайтът се опитва да съживи растежа на потребителите си. През последните месеци ръстът забавя темпа си.
Адам Байн поема отговорността за приходите и партньорствата, докато Габриел Стикър ще поеме маркетинга и медиите, пише Ройтерс.
Уебсайтът на компанията показва, че ролята на Байн е на президент по глобалните приходи, а Стикър заема поста вицепрезидент по маркетинга и комуникациите. Представители на Twitter не са открити за коментар.
Роугани, някога разглеждан като като втория най-влиятелен човек в Twitter, ръководеше разработването на продукти в компанията, финансите и сделките. Той напусна след сблъсък с главния изпълнителен директор на компанията Дик Костоло във връзка с това дали Роугани трябва да продължи да наблюдава продуктовите иновации.
Второто поредно тримесечие, в което ръстът на потребителите на Twitter се забавя, тества търпението на инвеститорите. Компанията също изрази опасенията си, като заяви, че нейните 225 млн. потребители месечно използват услугата по-рядко, отколкото преди година.
Акциите на Twitter затвориха при цена от 38,90 долара за брой на борсата в Ню Йорк в четвъртък. От началото на годината те загубиха 42% от стойността си.