IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter увеличава възможностите за реклама в платформата?

Очаква се съвсем скоро в социалната мрежа да бъдат въведени 15 нови вида реклами, разкрива WSJ

17:05 | 07.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Twitter увеличава възможностите за реклама в платформата. Освен реклами за инсталиране на приложения са предвидени и други рекламни формати, които се очаква да навлязат през следващите седмици.

Като цяло Twitter планира да добави 15 нови вида реклама. Главният изпълнителен директор на компанията Дик Костоло ги е показал на рекламните директори на Twitter в централата на компанията миналата седмица, според Wall Street Journal.

Най-известните от тези нови формати са свързани с рекламите за инсталиране на приложения, които позволяват на рекламодателите да добавят и бутон в стила „Download Now” („Свали сега“). Последният отвежда потребителя директно в магазина за приложения.

Според Wall Street Journal новите реклами ще бъдат пуснати съвсем скоро.

Сред другите идеи на компанията е реклама, базирана на вграден бутон, който веднага свързва потребителя с компанията. Twitter експериментира с т.нар. „click-to-call” бутон и работи с компанията за плащания Stipe, за да създаде възможност за пускането на реклами за директно пазаруване.

Не е изненадващо, че Twitter се връща към тази форма на реклама като се има предвид успеха на Facebook, който се възползва от нея. Социалната мрежа първоначално предложи реклами за инсталиране на приложения през 2012 г., а само през миналата година потребителите са свалили повече от 245 млн. приложения благодарение на този вид реклами.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:05 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още