Twitter увеличава възможностите за реклама в платформата. Освен реклами за инсталиране на приложения са предвидени и други рекламни формати, които се очаква да навлязат през следващите седмици.
Като цяло Twitter планира да добави 15 нови вида реклама. Главният изпълнителен директор на компанията Дик Костоло ги е показал на рекламните директори на Twitter в централата на компанията миналата седмица, според Wall Street Journal.
Най-известните от тези нови формати са свързани с рекламите за инсталиране на приложения, които позволяват на рекламодателите да добавят и бутон в стила „Download Now” („Свали сега“). Последният отвежда потребителя директно в магазина за приложения.
Според Wall Street Journal новите реклами ще бъдат пуснати съвсем скоро.
Сред другите идеи на компанията е реклама, базирана на вграден бутон, който веднага свързва потребителя с компанията. Twitter експериментира с т.нар. „click-to-call” бутон и работи с компанията за плащания Stipe, за да създаде възможност за пускането на реклами за директно пазаруване.
Не е изненадващо, че Twitter се връща към тази форма на реклама като се има предвид успеха на Facebook, който се възползва от нея. Социалната мрежа първоначално предложи реклами за инсталиране на приложения през 2012 г., а само през миналата година потребителите са свалили повече от 245 млн. приложения благодарение на този вид реклами.