Поне половината от малките предприятия в САЩ използват социалните мрежи, показват данни на Националната асоциация на малките предприятия за цялата 2013 г. Само 27% от собствениците на малък бизнес заявяват, че не използват услугите на така известните социални мрежи. LinkedIn и Facebook се оказват най-популярни, съответно с 57% и с 50%.
LinkedIn е професионална социална мрежа, която има за цел да осигурява контакт между ръководните постове в дадена компания и служителите от по-долните нива на йерархията, както и между колеги в различни сфери.
Възможността за обмен на служебен опит доведе и до широкото експлоатиране на друга функция на LinkedIn - посредничеството в търсене на ново работно място. Мрежата набира все по-голяма популярност и в България.
Графиката на деня показва, че 85% от мениджърите на малък бизнес в САЩ използват мрежите за работа, а 48 на сто – за контакти с близки и познати.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.