3. Социалните мрежи не са само за децата
След като Уорън Бъфет се присъедини към Twitter, а Джейми Даймън - към Influence Program на LinkedIn, стана ясно, че световните лидери възприемат все по-сериозно социалните мрежи. Понякога въздействието на бизнеса в Twitter може да бъде непредсказуемо, както показаха и туийтовете на Рупърт Мърдок.
4. Рекламата в социалните мрежи се разраства и развива
По време Super Bowl най-обсъжданата реклама не беше тази, която даваха по телевизиите, а един туийт. След ненадейното прекъсване на електрозахранването в Superdome, което продължи 34 минути, Oreo туийтна: „Няма захранване? Няма проблем“. Съобщението беше придружено със снимка на бисквитките и текст „все още можете да топите в тъмното“. Съобщението предизвика невероятен интерес и се оказа повратна точка във възможностите за реклама в социалните мрежи.
2013 г. показа също колко може да се печели от подобен вид реклама. През третото тримесечие Facebook отчете, че приходите ѝ са нараснали със 60 на сто спрямо същия период миналата година. Голяма част от средствата са от мобилна реклама.
Почти по същото време Instagram обяви, че на онлайн стените на потребителите в САЩ вече ще се промъкват и реклами.
5. Социалните мрежи могат да са най-добрия съюзник на телевизията
През октомври Nielsen Ratings публикува изследване, което показа връзка между туийтването в реално време по време на интересно събитие, давано по телевизията, и ангажирането на по-голяма аудитория. Оказва се, че съобщенията в Twitter могат да увеличат аудиторията и да я ангажират повече.
Данните сочат, че през второто тримесечие на 2013 г. 19 млн. души в САЩ са написали 263 млн. туийта, докато са гледали телевизия. Така наречената "социална телевизия" все още е в зародиш, но може да се окаже доста успешен модел в бъдеще.