Изскачащите реклами вече не са на мода. Но техният заместител вече е ясен - „отзивчиви“ уебсайтове, съобщава Mashable.
Традиционните статични форми на реклама вече не са достатъчни в днешния свят на технологии и социални мрежи. Днес фирмите трябва активно да работят със своите публики, да „улавят“ клиентите по нови начини и най-вече да търсят възможност да ги ангажират максимално.
Ако попитате хората, които имат малък бизнес, как точно се случва това, те ще ви кажат, че звучи по-лесно, отколкото е на практика.
Успешната маркетингова стратегия е нещо, което малко фирми успяват да постигнат. Добрите примери се броят на пръстите, ето защо трябва да се учим от тях.
Нека разгледаме кои компании какъв успешен маркетинг подход имат.