IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кои са успешните стратегии за онлайн продажба на туристически почивки?

Или как интернет маркетингът помага на туроператорите да продават своите туристически пакети

15:42 | 13.04.13 г.
<p>
	<em>Туристическият бранш обсъди възможностите за онлайн продажби на туристически продукти на конференцията Travel Academy 2013</em> &nbsp;Снимка: Investor.bg</p>

Туристическият бранш обсъди възможностите за онлайн продажби на туристически продукти на конференцията Travel Academy 2013  Снимка: Investor.bg

Трябва да се има предвид, че бъдещите клиенти обикновено търсят данни за репутацията на турагенцията в Google, каза експертът. Това я свързва с коментарите по форумите, социалните мрежи, блоговете и други, които формират цялостната онлайн репутация.

В основата на онлайн имиджа е да се знае как да се противодейства на т. нар. хейтъри. Стъпките включват мониторинг, анализ, действия и реакция при наличие на дадени негативни информации за агенцията в мрежата. Едно от първите неща, които трябва да се направят, е да се създадат положитехлни статии и положителни ревюта, които да бъдат публикувани. Идеята е индиректно да се спомене името на компанията, което би дало многократно по-висок резултат от пряка реклама, обобщи Весилев.

Email кампаниите

Провеждането на успешни Email кампании е средство за реклама, което не бива да се подценява, твърди Борил Богоев, специалист в областта. Основното им предимство е, че информацията, която се изпраща, пристига директно в пощенската кутия на потенциални клиенти, значително по-малка инвестиция е и веднага се отчита ефективността.

Богоев разясни двата варианта за Email кампании – Opt-in и Opt-out. При първата се дава възможност хората сами да се регистрират с право да се отпишат, а при втората - търговското съобщение се изпраща до една база данни, като непоискано. Като добра търговска практика експертът препоръчва първият вариант, защото той печели доверието на хората и е по-вероятно да спечели и клиенти.

Няколко са основните стъпки при изграждането на успешна Email кампания, разказа Борил Богоев. На първо място е важно да се осигури трафик към сайта, следва кратка и ясна форма за регистрация, след което трябва да се започне комуникация с потенциалния клиент. Експертът определи общуването като изключително важен фактор, който изгражда доверие и печели клиента. Следващата стъпка е постигнето на това ниво на общуване, при което клиенти ще промотират продукта пред други потенциални клиенти. Тук идва ролята на линка за препоръка, което е задължителен елемент от кампанията. Призовете клиентите си към похвала, заключи експертът.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:50 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още