Консултантската компания JLL пуска платформа за краткосрочни наеми, за да конкурира гиганти в сегмента, сред които Airbnb и Booking.com, съобщава онлайн изданието phocuswire.com.
Платформата, наречена JLL Short Stays, ще предлага нощувки в гъвкави, професионално управлявани имоти за краткосрочно отдаване под наем, вариращи от три месеца до над 12 месеца в градове във Великобритания.
Платформата е задвижвана от британската проптех компания Lavanda, която свързва брокери на недвижими имоти с услуги за споделени домове.
Lavanda, която и досега си е партнирала с JLL, е набрала 5 млн. долара през септември 2019 г.
JLL съобщава, че пускането на услугата ѝ за краткосрочни наеми на имоти, насочена както към туристи, така и към пътуващи по работа, позволява на институционални клиенти в областта на недвижимите имоти и партньори да извлекат полза от стимулираното от пандемията търсене на гъвкавост при градските имоти под наем.
„Иновативната платформа поставя основите за постигане на още по-оптимизирана възвръщаемост за институционалния портфейл от жилищни имоти на JLL, създавайки уникален пункт за продажби на фона на усилията за агресивно разширяване на бизнеса с жилищни имоти“, съобщи компанията в комюнике.
JLL Short Stays, която компанията определя като „по-доверена и професионална алтернатива“ на големи агенции за онлайн пътувания, е пусната с над 1000 имота във Великобритания, а по-широко глобално развитие е планирано за 2022 г.
“JLL Short Stays предлага на гостите по-добра алтернатива като стойност спрямо хотелите и обслужваните апартаменти, а в същото време предлага изключителен достъп до първокласни градски имоти, управлявани професионално от най-доверените оператори в света, включително Greystar, Blackstone и CA Ventures”, коментира Сам Уинард, директор на JLL.
„Имаме големи амбиции за платформата ни Short Stays и съм изключително развълнуван, че я развиваме заедно с мрежата ни от брокери за корпоративни пътувания, за да се превърне в основен канал за корпоративно търсене на имоти под наем“, допълва той.
„Търсенето на по-голяма гъвкавост и дигитални преживявания от клиентите продължава да доминира в индустрията и да оформя бъдещето ѝ, затова технологията на Lavanda става все по-важна за ефективното управление на институционални имоти. Много сме развълнувани, че ще можем да изследваме какво ни очаква в бъдеще“, отбелязва главният изпълнителен директор на Lavanda Фредерик Лерч-Лерченборг.