Американската услуга за краткосрочни наеми Airbnb е насочила поглед към нишата на бизнес пътувания по конкретно във Франция, пише Ройтерс.
Airbnb For Business стартира през 2015 г. за компании, които търсят нови и по-евтини начини да настанят служителите си, изпратени на бизнес пътувания, а целта на Airbnb е да продължи да се развива бързо.
Бизнес пътуванията растат по-бързо от развлекателните пътувания, а корпоративните клиенти вече представляват около 15% от всички нощувки, резервирани чрез Airbnb. Целта е това съотношение да се вдигне до 30% до 2020 г., обяви компанията.
"Смятаме, че има много добри перспективи за Airbnb в бизнес пътуванията и Франция определено е пазарът, към който се насочваме", каза Джон Либтаг, ръководител на сектор бизнес пътувнаия на Airbn. Според него голям потенциал имат и пазарите в Германия и Великобритания.
Във Франция през миналата година броят на резервациите от бизнес пътници е нараснал четири пъти.
С над 400 хил. обяви, Франция е вторият по големина пазар на Airbnb след Съединените щати, а в Париж, най-посещаваният град в света, компанията отдава повече от 65 хил. жилища.