Хотелската верига AccorHotels разчита на инвестициите си в онлайн сектора и експанзията в луксозния сегмент от пазара да доведат до траен ръст на приходите през следващите години.
Това коментира главният изпълнителен директор на компанията Себастиен Базен, цитиран от Ройтерс.
Компанията, която е в пряка конкуренция с InterContinental, Marriott и Starwood, е в процес на реорганизация по инициатива на Базен, който пое поста през август 2013 г., припомня информационната агенция. Той раздели бизнеса на компанията на две звена – едното за инвестиции, а другото за управление на хотели, както и оперативната дейност от франчайзинговия бизнес.
Базен коментира пред журналисти, че очаква бизнесът на компанията да се утрои в следващите 3-4 години благодарение на дигиталните инвестиции.
Той очаква до 2020 г. приносът на луксозния сегмент към приходите на групата да достигне 50% от общия обем на приходите в сравнение с 15%, колкото са в момента.
Веригата разширява и бизнеса си в Китай като част от плановете за експанзия и подобряване на финансовите резултати.