IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Airbnb се фокусира върху китайските туристи

Компанията вижда голям потенциал в китайския пазар

11:57 | 20.08.15 г.
<p>
	<em>Снимка: www.pixabay.com</em></p>

Снимка: www.pixabay.com

След като набра 1,5 млрд. долара от последния си кръг на финансиране, базираната в САЩ услуга за наемане на квартири Airbnb насочва вниманието си към китайския пазар, пише Wall Street Journal. Вместо обаче да се фокусира върху местното предлагане, тя се прицелва в китайските туристи, които пътуват в чужбина.

Съоснователят на Airbnb Браян Чески обяви в официалния блог на компанията, че Airbnb работи с компании за рисков капитал в Китай, включително China Broadband Capital и Sequoia Capital Chinas, виждайки в тях стратегически партньори, които да помогнат за експанзията ѝ в страната.

Чески заяви, че китайските туристи използват все повече Airbnb, за да получат достъп до квартири в повече от 190 страни. Той пише, че задграничните пътувания на китайците, в които те са резервирали жилище през Airbnb, са нараснали над 8 пъти през последната година.

„Докато се движим към следващата фаза на експанзията си в Китай, знаем, че ще се нуждаем от по-добро познаване на местните условия и от опит, за да запазим тази инерция“, пише още Черски.

China Broadband Capital и Sequoia China ще помогнат на Airbnb да се ориентира на китайския пазар и да локализира своите услуги, но на първо място ще помогнат на компанията да назначи главен изпълнителен директор на Airbnb Китай и да си изгради местен екип.

Последните усилия за набиране на средства на Airbnb се превърнаха в един от най-големите кръгове за частно финансиране, който оцени компанията на 25,5 млрд. долара.

На китайския пазар Aibnb среща силен конкурент, който също привлече доста средства – Tujia.com. Компанията събра 300 млн. долара в последния си кръг на финансиране, а това я оцени на повече от 1 млрд. долара.

Говорителят на Tujia отказва да коментира новините от Airbnb.

Tujia, което на китайски означава „дом на път“, също свързва собственици на недвижими имоти с пътешественици, които търсят алтернатива на хотелите, но оперира по различен начин от Airbnb. Tujia има повече от 300 хил. местни обяви, но не показва общия брой на тези зад граница.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:29 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още